Uživatel nepřihlášen
 

 

  

Model kvality školy

Hodnocení 4 oblastí školy

1. Kurikulární oblast školy

Podoblasti:
  • Osobnost žáka, procesy učení a vzdělávání
  • Školní vzdělávací program
  • Osobnost učitele a vzdělávání
  • Učitelovo plánování, realizace a reflexe výuky

2. Kulturní a sociální oblast školy

Podoblasti:
  • Kultura školy a klima školy
  • Spolupráce s rodiči a dalšími partnery školy

3. Správní a organizační oblast školy

Podoblasti:
  • Plánování ve škole
  • Zdroje (lidské, materiální a finanční
  • Organizace školy
  • Kontrola ve škole
  • Vlastní hodnocení školy

4. Výsledky práce školy

Podoblasti:
  • Hodnocení výsledků vzdělávání ve škole (spojeno s „dalšími výsledky vzdělávání”)
  • Vyjádření efektivity využívání zdrojů (lidských, mentálních, finančních)

Diagnostické metody

1. Kurikulární oblast školy

2. Kulturní a sociální oblast školy

3. Správní a organizační oblast školy

4. Výsledky práce školy